Packning

Gud vad jag packar här. Men det känns väldigt lite nu när jag ser vad jag packat ner. Ifs tryckte jag ner alla plagg förutom typ 20-30 plagg i en låda som inte är så stor men rymde jäkligt mycket, haha! Nästan dubbelt så mycket kläder där i än det jag har kvar att packa. Hade tänkt försöka packa ner allt som jag inte behöver jättemycket hos elin och pontus och försöka klara mig på typ en bag eller nånting så det inte blir så mycket i deras lägenhet!

Men vill vänta med att packa ner de sista kläderna tror jag, så de inte blir så skrynkliga, haha ;) Inte för att jag tror att det gör någon skillnad men ändå! När Philippa kommer hem från Hillevis match ska jag träffa henne och hitta på något:) Det blir gooood!

Imorgon är det klassens dag, jag har liksom inte fått in i min hjärna att på onsdag, i övermorgon tar jag studenten. På fredag flyttar jag och Björn till Norge och på måndag börjar jag jobba heltid :O Det är galet! Men allt händer oftast på en och samma gång så! Ja, imorgon vare ja. Då ska vi pynta vagnen, göra de sista lakanet, kanske bestämma lite mer inför onsdag:) Vi ska typ träffas vid 06.00 på onsdagmorgon för champagnefrukost, så jag lär väl parta i nästan 24 timmar på onsdag, haha! Men man tar faktiskt bara studenten en gång:) Sådeså!! Nä, packa vare ja..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0