Solstrålar

Sol idag igen, så underbart:)

Kom hem vid 2 idag då la jag mig direkt i solstolen med bikinin på. Låg där tills nu ungefär och shit vad snabbt man får färg. Känner hur det hettar i ansiktet:) Jag gillare! Hade endast en lektion idag,där vi fick veta betyg, mycket nöjd mycket nöjd! Och det var även den enda lektionen för denna vecka. Jag har, om jag inte är dum, en lektion kvar på hela jäkla gymnasiet, dvs. nästa måndag har vi natur och friluftsliv. Är det inte underbart? Men hemskt på samma gång. Usch, försöker att inte tänka att man ska lämna alla.

Nä, nu ska jag inte deppa. Dagarna innan balen måste jag städa ur mitt rum, kommer inte vara hos pappa mer efter fredag innan vi far till norge och pappas sambos dotter ska ta mitt rum så måste städa ur alla kläder, tavlor osv. Då har jag något att göra iaf:) haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0