tis.

Åh så skönt att vara ledig :) dock trodde jag att denna dag skulle spenderas på annat sätt än i en bil.... haha!

Det var egentligen tänkt att jag och B skulle fara på IKEA idag iochmed att båda var lediga. Sen ringde de från hans jobb och frågade om han kunde jobba idag och då tänkte jag att jag kunde följa med (trodde bara det skulle ta nån timme). Men det tog 10h, haha! Så jag satt i bilen, läste, åt godis osv medan han jobbade :P 

Men vi fick dock goda nyheter idag: Vi får flytta in i lägenheten imorgon :D :D Underbart! Har varit skoj att bo hos elin och pontus men det ska bli riktigt härligt att få något eget. Så imorgon bär det minsann av till IKEA! Fy så roligt!

Hoppas ni har det bra hemma:) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0