tis.

Här sitter jag helt ensam i elin och pontus lägenhet. Börjar inte förrns klockan 1, och björn slutar 3, haha.. Men så kan det vara ibland. Ska på upplärning idag, vet inte riktigt hur länge jag kommer att jobba men det lär vi se. Ska snart börja göra mig iordning, käka lite osv, Tänkte gå in till stan vid 12 så hinner jag förbi elin en snabbis också:)

Hyffsat väder här, riktigt varmt när solen är framme och lagomt varmt när det är molningt. Hoppas det är bra på fredag. Då har e&p hyrt takterassen så vi ska väl käka god mat, sen kommer massa annat trevligt folk:) 

När vi fått vårt eget kommer jag uppdatera mer med bilder osv. Lovaaar:)
Nä, nu ska jag göra nåt att äta. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0