tors.

Idag vaknade  jag av att det smattrade mot fönstret.
Hur mysigt är det inte att veta att man kan sitta inne en hel dag då och göra ingenting?

Har precis varit på meny och handlad, köpte lite gott bröd, ägg, brämhults juice, vindruvor osv. Sånt som jag kan ha nytta av idag, hehe:) Nu håller jag på att koka ägg sen blire frukost, var hungrig när jag gick och la mig igår så nu är jag ganska hungrig, haha..

Imorgon då,midsommarafton. Det är tydligen någon "festival" i stan på kvällen där artister spelar, som typ rix fm, bl.a alexander rybak eller hur han nu stavas. Så vi ska dit och kolla sen får vi se! men först ska jag jobba, eller ha upplärning. 

Ha en bra dag:) PÖSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0