Trött

Man blir så otroligt trött av att jobba när det verkligen är stekande hett både inne och ute! 
Jag överdriver inte ens lite när jag säger att man är blöt i pannan.
Och när jag endast jobbar 5h per gång nu i början får jag ingen lunchrast,
så det enda jag får är två 5minuterspauser. Dock fick jag inte det idag.
Brukar få den första efter halva tiden och den sista när det är en timme kvar.
Tycker det är skönt att ha mer pauser mot slutet än i början.

Idag fick jag en paus efter en och en halvtimme sen ingen mer.
Och då drack jag inget vatten eller nåt under den sista tiden.
Snacka om att jag höll på att svimma i slutet. Usch!!

Ikväll har jag och B bara tagit det lugnt:) Myst på!
Imorgon ska jag på jobbet och skriva om mitt kontrakt.
Skulle egentligen jobba på ett annat BurgerKing än detär jag är nu,
men nu har de ändrat sig så jag ska jobba kvar där jag har upplärning!
Sen ska jag hämta ut mitt bankkort också:) Och SOLA!!!!
Det lovas 26grader & strålande sol så!

Ni får ha det så bra, saknar alla hemma! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0