Underbara dag!

Åh vilken underbar dag vi hade igår, legat och stekt i solstolarna, ätit morotskaka, varit och badat med hundarna och bara myst på:) Och vädret gjorde det verkligen itne sämre! Dock har jag fått VÄRLDENS fulaste rand, shortsen var lite högt upp. haha... tur att ingen ska se min mage iaf! Men otroligt varmt och härligt var det iaf, vilket jag gillar!!!

Kvällen blev det verkligen bara mys, otroligt härligt! Ska snart bege mig till skolan hade jag tänkt. Ikväll får vi se vad det blir. Kanske vara med philippa, annars blir det nog bara lugnt, fara ut och springa kanske eller nåt i den stilen.


Underbara hotell!


Föralltid


Snyggaste frillan ;)


JAG VILL TILLBAKA, vattnet var så sjukt turkost på denna strand
så det var helt osannolikt. Det var pågrund av att det var vita stenar på botten tror jag..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0