min hals kan dö, eller nåt

Ända sen studenten har jag haft ont i halsen. Dagen efter studenten hade jag bara ont i halsen, men var knappt hes. Men sen gick det utför... På fredan hade jag väääärldens fulaste skratt och om jag skulle prata högt fick jag världens pipröst. Inte såndär "skön" hesröst, utan pipröst.... Piprösten har iprincip försvunnit men halsen gör så jäkla ont!!!! Kan det försvinna? Nu ångrar jag att jag ville få hes röst, haha...

Jaha, idag då. Skulle gå upp och lägga mig på terassen men vågade inte för det var nån gubbe där..... haha! (det är fint väder här strålande sol:)) så ska nog duscha, göra mig iordning sen traska ner mot stan! Eller ska städa lite först också tror jag, bland våra grejer.  Kläderna ligger bara i en enda stor hög!

Nä, men ni får ha en jättebra dag:) PUSS!

____________

upd.: detta skrev jag vid 11 imorse, jäkla blogg.se. Funkade inte att ladda upp, sjukt störande. Var if på stan., köpte mig ett par jättesöta skor från H&M, sen en lång t-shirt från gina:) Visar sen när vi fått egen lägenhet! Nu har vi just käkat, hamburgare, fyfan vad götttttt!

Nä, nu ska jag kila. Igen, hadeeee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0