Uttråkad

Att man ena stunden kan känna att "fyfan vad skönt att bara vara hemma och inte lyfta ett finger" och en sekund senare känna "fyfan vad tråkigt dehär är, jag vill uuuuut". Att man har sjukt mycket svängningar i sinnestillståndet, haha.

Jag kan inte vara hemma och inte göra nånting om det inte är en bra film på tv eller nåt annat att se. Och JUST när jag skrev dedär, haha.... så kom jag på att vi har massa bra filmer här som mamma mia, sex & the city filmen, the holliday osv. Det ska jag sysselsätta mig med nu:) Tack för att jag kom på något, haha!

_____________________________

Påtal om något helthelt annat.
Det var så jäkla roligt att se alla så JÄTTEFINA igår:) Det är så härligt att sprudla med vänliga kommentarer som kommer från hjärtat! Alla var verkligen fina igår, vissa kanske inte hade en klänning som ex. jag skulle ta på mig. Men alla verkligen lyste av glädje och det syns så tydligt. Det gör att man blir så mycket vackrare, tycker jag:) Så bara man har ett härligt leende på läpparna, skrattar och är glad kan man bära vilka kläder somhelst och vara vacker!


Härliga tjejer vid middagen :D

Nä, nu blir det mamma mia tror jag! Blev så grymt taggad av ABBAmusiken de spelade igår.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0