Veliga

Klev upp vid 9 imorse för att gå oc hämta ut mitt nya bankkort samt gå och skriva nytt kontrakt på burger king! Efter de gick jag och köpte jordgubbar, körsbär och ananas till mig och B:) Gick och la mig på terassen ett tag men blev riktigt less snabbt.

Så när B slutade vid halv2 for vi till frognerparken, som förövrigt är nordens största park och sjukt fin!!! Ett måste att besöka om man är i Oslo under sommaren! Vi köpte pizza och hade med oss frukt att smaska på:) Väldigt mysigt! 

Ikväll har vi sett fotbollen litegrann, kollat på en till lägenhet så nu är vi veliga igen. Den ligger ca. 5min från e&p, 53kvm, 8500kr/mån, inklusive el & kabeltv. Helt möblerad och bara 1 månads deposition! Ligger precis bredvid en ganska stor park, väldigt lugnt område osv:) Vi ska bara träffa den andra ägaren till lägenheten på måndag. För idag träffade vi tjejen som äger halva och hennes sambo, sedan äger hennes mamma halva lägenheten så man förstår ju att hon vill träffa oss. Men vi får flytta in så snabbt som möjligt:) Blir skoj att fara på IKEA!!!!

Imorgon jobbar jag 13-20, sedan ska jag och elin bara dricka vin och ha tjejkväll tror jag! Mys:) 

Kanske inte så roliga inlägg nu utan bilder osv men det kommer när vi fått vår lägenhet somsagt.
Sen lovade jag faktiskt min kära vän N att uppdatera ofta så jag försöker hålla det:)

Ha en bra helg! pussss

Kommentarer
Postat av: N

jag läser heeela tiden :-) saknar dig!

2009-06-26 @ 23:39:10
Postat av: Philippa

Då är vi två

2009-06-27 @ 13:10:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0