ÄNTLIGEN fredag!!!!!

Helgen kommer VERKLIGEN efterlängtat! Oh så skönt. Speciellt sen igår, jag var så less på dendär jävla psykologin så jag skulle kunnat hoppa ut genom fönstret, fyfan..... Tur att jag inte for på träningen, då hade jag stressat ihjäl mig och suttit uppe till 3. Belönade mig dock med att beställa hem klänningen, det satt fint:) Hoppas den inte är för liten bara...

Idag då... Matte, psykosocialt där vi ska gå igenom betyg, träna, stan, hem, mys:)
Väldigt skön dag med andra ord. Älskar att träna 13.00 på fredagar,
man är så nöjd efteråt sedan är det helg!!! Jag älskar det.

Imorgon blir det att kika på innebandy, 50årskalas osv.
Söndag = plugg plugg plugg plugg plugg plugg plugg

men tills dess ska jag NJUTA, försöka:) Hoppas ni får en underbar helg!

Kommentarer
Postat av: Linn

hmm. ja det verkar ju bra =) .. få kolla!!

2009-03-24 @ 10:02:47
URL: http://linnorlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0