Fest hela kvällen

Jag hade grymt skoj igår vill jag lova:)

Det började med att vi köpte kyckling, potatissallad, vindruver, vitlöksbaguetter och kladdkaka som vi mumsade i oss. Riktigt gott speciellt när man var så pass hungrig:) MMmm!!! Började dricka, spelade spel, sen droppade det in fler folk hemma hos Abbe och Natalie och Jocke kom också:) Vi drog iväg till corona vid halv12 kanske, ingen aning!

Först blev allt sjukt otaggat, men jag försökte att göra det bästa av situationen och det lönade sig verkligen. Jag hade sjukt skoj!! Dansade tills mina fötter inte kunde bära mig längre. Så det resluterade idag att jag knappt kan gå, haha! Men det är smällar man får ta efter en bra kväll helt enkelt:)

Skulle egentligen fara och träna nu men jag har inga sockar och ingen hårsnodd så då hoppas jag den och far hem tidigare så jag kan umgås med philippa läääääängre! Vi skulle egentligen fara till skellefteå idag men vi flyttade det till en helg istället bestämde vi:) Jaja, nu ska jag göra frukost åt mig och B. Sen vill jag ut ut ut i det fina vädret!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0