Förslappad var ordet

Känner mig helt död, skulle egentligen vilja fara och träna men istället trycker jag i mig sötsaker. Men så brukar det vara på lov och så får det faktiskt vara tycker jag:) Innan lovet tänkte jag att det skulle bli skönt att få mer tid för träningen, men icket!!

Har varit i stallet, duschat, sett andra avenyn och druckit te, vaniljkyssar! Nu väntar jag bara på maten, sen ska jag och philippa bege oss ut på äventyr ;) Ni borde hålla er inne så ni inte möter oss säger jag bara......

Ska förresten sälja min gamla balklänning har jag bestämt mig för nu:) Den är otroligt fin men jag kommer tyvärr aldrig använda den, synd faktiskt...


Vad jag längtar till balen:)

________________
Påtal om något helt annat, satt och kollade igenom lite bilder och hamnade på maltabilderna. För er som inte vet så var jag på språkresa till Malta sommaren -07. Jag vill vara bruuuuun!


Haha, när vi tog denhär bilden var det någon tidning som fotade också, ingen aning om till vad men, haha!


Haha och när vi smög oss in på de 5stjärniga hotellet bredvid vårat och tog ett nattdopp, innan vakten kom och hotade med att ringa polisen.....


Fy vad jag vill till värmen! Ångrar att jag inte njöt mer av tiden på Malta. Längtade mest hem, på grund av dålig mat, allt var väldigt nytt med B osv. Men det är lätt att ångra sig:) Fast resan var inte värd 25000, mina päron betalade inte direkt resan för att vi skulle festa och inte lära oss NÅN engelska. När vi hade "skola" pratade vi om olika uteställen, vars vi var igår, vem som fått utegångsförbud och blivit påkommen och så vidare. Ja! Men roligt var det iaf =) Lärde känna många nya sköna människor! Synd att alla bor så långt bort bara..

Kommentarer
Postat av: Anonym

vilken jävla outlaw jag har till flickvän! nu kommer det fram...

2009-03-04 @ 18:40:56
Postat av: caisa

vaniljkyssar är helt klart bland de godaste te-sorter som jag har smakat! beroendevarning!

2009-03-05 @ 10:06:57
URL: http://caisamais.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0