Fredag den 13:e

Hade helt glömt bort att det är fredag den 13:e idag igen! Ifs har jag inte mer otur på "fredag den 13:e" än vad jag har på andra dagar... Borde kanske inte ha sagt så, lär nog sluta illa då! Haha..

Var ute på promenad imorse vid 7, väldigt skönt eftersom jag var pigg när klockan ringde. Hade först ställt den på 6 bara för att, och då var jag verkligenhur trött somhelst men när jag vaknade klockan 7 var jag pigg och glad! Var ute i ca. 50 minuter sen har jag hunnit städa mitt rum också så då slipper jag göra det när jag kommer hem ikväll. Behöver bara he på nya sängkläder:) Skönt! Ikväll blir det kanske musikal, annars vet jag inte. Men först efter skolan ska vi göra projektarbete och sen ska jag träna. Längtar!!

Nä,nu ska jag snart kila till bussen. Matte, sen prov, sen helg!!!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fan, du tränar ju morgon och kväll hela tiden :P Slow down, du ska inte träna ihjäl dig ^^

2009-03-13 @ 20:19:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0