Godnatt från mig

Ikväll har jag hunnit göra massor med saker faktiskt..... Tro't eller ej!

Jag har:
- skrivit 2 sidor på min diskussion till PA.
- läst igenom alla ca. 50sidor till psykologin
- tittat på linda rosing
- tittat på desperate
- ätit karra
- fikat

ja, det kanske inte var så mycket men skönt att ha gjort två sidor på diskussionen iallafall:) Hade som mål att skriva en sida men fick inspiration så det blev nästan två. Det är skönt när det blir så!!!! Jaja, nu ska jag sova. Justja, måste skriva loggbok också.... Sen ska jag nog se andra avenyn också. Eftersom jag är sjuk imorgon får jag en skön sovmorgon:) Det behövs!

Det blir den turkosa älsklingen förresten:)
jag är kär!


Jag vet att ni är less på mitt tjat, men jag älskar den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0