Härlig dag trots jobbiga stunder

Är det bara jag som älskar att träna på morgonen?

Innan man tagit sig upp är det verkligen en pina att fara iväg och träna när man vet att man kan få sova 1-2 timmar längre. Specielltom man fryser och det ligger en mysig, varm person bredvid. Det gör det verkligen inte lättare. Men eftersom jag hade skjuts imorse, dvs att jag slapp gå till bussen gjorde så att jag pallrade mig upp och tog mig till USM. Väl där var det riktigt skönt, men jobbigt. Sprang 1h sen körde jag lite styrka också. Nu kan jag lova att jag har träningsverk, fybubblan! Men det är härligt:)

Dagen gick bra och snabbt som tur var:) Men ju längre dagen gick desto mer ont i knäet fick jag. Jag har ALDRIG haft ont i knät. Måste väl ha överbelastat de eller något. Vad vet jag! Tur att jag fick med mig Philippa & Melker på prommis annars hade jag hoppat den :P

Nu har jag iaf pluggat endel, ska sätta mig med lite projektarbete tror jag och försöka spåna på hur man kan få ihop en liten del av vårt arbete. Snart ska det in och jag får verkligen panik över det. Usch! Menmen. Jag får iaf nattsällskap och det gillas:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0