Klänningar

Skolan gick snabbt och jag "råkade" skippa sista lektionen... For och tränade istället:) Sprang 45minuter och körde mage/rygg i 30minuter. Kändes som att de fick räcka för idag. Imorgon tror jag faktiskt att jag far till USM innan skolan så slipper jag fara efter. Det är så härligt att träna på morgonen, när man väl tagit sig dit!

Nu är jag hos B och vi har just käkat. Innan maten kollade jag in på stylebystars hemsida för att se om de fått in något nytt. Sen såg jag att det fanns en kategori som hette "student". Jag skulle inte kollat där. För där fanns nämligen min klänning som jag velat ha sen förra sommaren.... ÅH! Jag är verkligen kär i den och skulle velat ha den på studenten. Min klänning är också underbar, men den. Måste nog ändå klicka hem den, man kan ju alltid ha den på midsommar eller något:)


Är den inte underbar? Jag är kär!!!


Denhär föll jag också pladask för:) Vilken ska jag klicka hem?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0