Ny vecka

Helgen var otroligt skön och behövlig:) Fredagen blev lugn med godis från godishuset och mys. Lördagen bestod av träning och tjejkväll som var mysig. Och söndan var bara en mysdag med lite plugg.

Ny vecka nudå. Igår blev det inte så mycket plugg som jag trott, ingenting faktiskt. Men idag har jag faktiskt varit duktigare. Tänkte skriva en sida på min diskussion till projektet idag me skrev två av bara farten. Kom in i ämnet och då är det roligt att fortsätta, för man har oftast glömt till nästa gång. Tror jag ska fortsätta lite imorgon, vet inte riktigt hur lång den ska vara men. Får väl se hur länge mina idéer räcker. Blir nog bra. Nu ska jag plugga psykologi innan Linda Rosing, jag vet jag är nörd, men jag måste se det. Det är så pinsamt så det blir roligt. Sen är det desperata hemmafruar som jag ÄLSKAR :D Jag har godis också, mummmmms!!!! Har även hunnit med träning och promenad med bästa philippa:)


Kommentarer
Postat av: Elin Hjärpe

ALLTSÅÅÅÅ JAG DÖÖÖÖÖR!! Jag saknar lösviktsgodiset SÅÅ himla mycket! Norge är verkligen inget "godis-land" som Sverige. Amandas norska kompis hade ju typ dött när han kom till Sverige och fick se hur mycket godis vi har där! Och det förstår jag nu. Det finns lite lite, men lösviktsgodiset har världens sämsta utbud och kostar MINST 11 kr/hg (vanligast är ca 16 kr). Norska kr alltså. Helt sjukt!



Vet du vad som skulle göra mig så överlycklig och som skulle uppgradera dig till min absoluta favoritperson i hela världen? Om du skickade ett "post-ägg" till mig med godis... ;) Du vet sånadär som finns runt påsk, som man kan skicka på posten?



I LOVE YOU! (anyway... but.... you know)... ;) Puss/Elin

2009-03-18 @ 21:20:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0