Onsdag

Jag skulle bara vilja sova mer mer och mer!!!! Det är så skönt:)

Men nu är det dags för skola, och somvanlgit har jag sovmorgon :D Det är sååååå skönt! Eller hur philippa? ;) heheheheh. (hon har ingen sovmorgon)...... B ligger fortfarande och sover i min säng. När jag kommer hem blir det pluggg sen träna! Längtar verkligen till träningen. Har inte bestämt mig om jag ska köra spinning eller stepmuskel. Vi får se helt enkelt! Tror det blir stepmuskel:)

Jaja, nu måste jag kila förbi mamma och hämta pengar till medicin.

Idag är jag glad! Hoppas ni är de med:)

Kommentarer
Postat av: HON UTAN SOVMORGON

Hehehehe, jättekul att du har sovmorgon. Jag är superglad som inte har det (L)

2009-03-11 @ 16:56:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0