Skola....

Nu börjar skolan igen, heja- Tillbaka till verkligheten, när det gäller allt..

Ställde min klocka på 7 för att se om jag skulle idas kliva upp och promenera då men icket. Jag ställde om klockan och vaknade 8.20 istället:) Det var skönt! Ni sitter jag och väntar på bussen medan jag hoppas att det ska bli fint väder som det var i fredas och lördas när jag kunde använda min skinnjacka. Fy bubblan. Hatar dehär gråa trista vädret. Bara solen kommer fram och det blir några plusgrader så är jag nöjd!

Efter skolan så ska jag träna sen ska jag sticka iväg till byn som har varit sveriges längsta (men tråkigaste) by, gräsmyr. Tur att jag har B där så då blir den inte lika tråkig:) Jaja, nu måste jag kila så jag inte missar den som jag gjorde förra gången..


Tänk att vi kunde sitta ute och käka på valborg förra året. Sommar nutack:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0