Solen skiner, underbart!

Hade ställt väckarklockan på 10.00 och vaknade dötrött.... Men nu är jag någorlunda iallafall, speciellt när jag ser vädret. UNDERBART:) Hoppas ännu mer smälter bort nudå! Så slasken försvinner helt snart! Fy vad skönt det vore att slippa vara blöt i skorna! Nu när våren börjar komma måste jag inhandla massa ballerinaskor, fast det har inte börjat komma in så mycket fina men snart så!

Igår blev det baaara mys. Vi såg kopps, haha! Den är så rolig. Sen såg vi bedtime stories, den var väldigt mysig och bra tyckte jag:) Man bara hängde med och behövde inte tänka så mycket.

Nu ska jag försöka få liv i min sömntuta som bara sover och sover, sen ska vi till mig, jag kanske hinner gå en promenad, sedan sk vi iväg och se Sävars kvalmatch, ikväll är det 50årskalas. Nä, nu måste jag kila!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0