Söndag

Gårdagen började med att jag for till USM och körde stepmuskel samt sprang ett tag på rullbandet, otroligt härligt att börja dagen med:) Dessvärre for jag och B och käkade på max igår, haha.. Men sånt måste man också göra jö! Eftersom vi skulle vara hundvakt så bunkrade vi upp med ben and jerry's. godis, ostkrokar, maränger och så vidare. Mumma:)

Bara mys hela kvällen, jätteskönt! Men efter att varit hemma och tagit det lugnt i några dagar nu så längtar jag verkligen till tisdag, oh så roligt det kommer att bli!!!! Taggataggatagga!

Idag har vi även vår sista match för iår, mot Sävar! Hoppas det inte blir pinsamt bara....Haha, nä vi ska kämpa!! Ikväll skulle jag troligast vara med philippa också:) Jaja, nu ska jag få liv i björnen sen göra frukoooost. Blev sugen på rostat...... mums...

Kommentarer
Postat av: elin

Vad händer på tisdag? :)

2009-03-01 @ 13:15:03
Postat av: Philippa THE BEST

Hahah, åh nej. Ostkrokar :(

2009-03-01 @ 15:14:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0