Spontant

Igår for jag och philippa och fikade sen hälsade på beeear. Mys:) Nu längtar jag verkligen verkligen till sommaren, jag vet. Jag ska sluta tjata om det, men inte riktigt än.... Haha! Nämen.

När jag la mig i sängen somnade jag på studs, det var såååå skönt! Farmor ringde igår och frågade om jag och B ville komma till skellefteå och se hockey vi ska dit ikväll:) Nog föratt jag inte är världens hockeyfan men alltid roligt att hitta på något!

Var ute på promenad imorse sen fick jag ett sms av philippa just när jag var vid henne så jag fick sällskap av hon och Melker en bit och det tackar man ju inte nej till :D Nä, nu ska jag kila. Hoppas ni får en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0