Tisdag

Stressad somvanligt, ovanligt?

Tog en välförtjänt sovmorgon imorse till klockan 1. Dock gick jag upp vid 10 och gick en långprommis med roffe:) Riktigt härligt väder, kunde vart några grader varmare så snön smälter snabbare!!! For till skolan för en lektion som var redovisning.

Oj vad saker stör mig nu när jag skriver. Har hunnit prata med Björn, bakat kladdkaka och fått en annan syn av Björns utseende när han var yngre! Fast han blir sur om jag lägger ut den så jag väljer att vara en snäll flickvän, för en gångs skull ;)

Har pluggat psykologi, varit på promenad, lagat mat, PACKAT LITE TILL HEMAVAN!!! Ja, det är klart att vi ska fara :D Fy så underbart att komma bort!! Det är jag, Björn, Natalie och Jocke som far till Natalies stuga:) Fy så underbart, bara njuta av sol förhoppningsvis, köra massa skoter osv! Åh vad jag längtar!!!!

Nä, nu måste jag....plugga eller nåt. Snart kommer mamma hem då ska vi slinga mitt hår lite, sen är det linda rosing och desperata fruar!

Kommentarer
Postat av: N

Lady Gaga - Poker Face

T.I. feat. Rihanna - Live Your Life

Kevin Rudolf feat. Lil Wayne - Let It Rock

Pink - Sober

Rihanna - Rehab

Jake Oh - Up In The Blue

Basic Element "Touch You Right Now"

Lady Gaga - Eh, Eh (Nothing Else I Can Say)

Darin - Run away

Flipsyde - When It Was Good

Britney Spears - If You Seek Amy

Katy Perry - Hot n Cold

Pink - So What

Takida - Handlake village

Daughtry - Feels like tonight

Danny - All on you

Alesha Dixon - The boy does nothing

Guru Josh Project - Infinity

2009-03-26 @ 11:51:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0