Världens underbaraste

Jag hade världens bästa dag igår!

Förutom början på dagen som blev stressig. Jag och B bodde på hotell från igår till idag. Vi for in till stan vad 11 på förmiddan, då släppte han av mig på stan så jag skulle hinna fixa massa saker. Jag hade bestämt vad vi skulle hitta på på dagen, och eftersomjag är en fattig student så blev det inget dyrt. Dock gjorde jag det som en överraskning:) Så när B kom till hotellrummet hade jag tänt ljus, sedan hade jag köpt en ros, lite godis och så. Sedan fick han välja ett "brev" han skulle öppna, beroende på vilket humör han var på.

Det slutade ialafall med att vi åt en lång och mysig lunch på rhodos, sedan strosade vi runt på stan ett tag, gick och köpte frukt och godis. Sedan hem, vila, bada i bubbelpoolen på rummet. På kvällen började vi dricka lite innan vi for iväg och käkade på rex. Riktigt gött:) Sedan kom Natalie och Jocke till hotellet och vi började spela kort. Vid halv1 for vi på X3M och tittade på medan B vann pengar, grrrr. Sedan somnade i en sköööööön säng när vi kom hem:)

Är det bara jag som tycker att frukosten är det bästa med hotell? Älskar verkligen frukosten, mumma:) Vi tog inga bilder iår men kan visa bilder från hotellet sen vi bodde där sist. När vi firade 1år:)


Sussar gott i sängen ;)


Bubbelpoolen




Kommentarer
Postat av: anonym

Erkänn att B är Björn???

2009-03-10 @ 14:22:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0