Desperat hemmafru

Oj vad jag älskar dessa fruar och deras personligheter. Det är så roligt och man blir bara glad! Ibland skrattar jag tills jag gråter och iband är det bara mysigt och ligga och "slappse". Hela kvällen har jag gjort absolut ingenting vilket är skönt. För det har jag inte gjort på länge. Dock är jag riktigt uttråkad, så imorgon ska jag iväg och träna! Ska bli sååå skönt:) Älskar verkligen att träna, dock hatar jag när man inte tränat på ett tag som jag nu. Då är det alltid svårt att komma igång och fortsätta käka fett. Men nä, nu ska det fasiken bli ändring på de:) För fysatan vad vi käkat skräpmat i Oslo, tillochmed Björn är less. Ni som känner han vet att han är ett monster när det gäller skräpmat! Haha:)

Tror faktiskt jag ska lägga mig i sängen och slå han en pling:) Älskar kvällsprat, trots att man kanske inte säger så mycket är det myigt. Det börjar klarna mer och mer med Oslo, pengar osv. Känns skönt. Fast hoppas inte balen blir lidande, hoppashoppashoppas!!!! Det borde gå och lösa på ett eller annat sätt, det gör det alltid!


Haha, såååååå snygga... Men jag gillaré:) PYSS

Kommentarer
Postat av: Elin

Haha, VI blir aldrig less ;) Jag och Pontus.

Det kommer ni märka när ni bor här sen! hehe



Mums mums :)

2009-05-06 @ 10:24:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0