Fredagkväll - trött var ordet

Började 11 imorse. Och vaknade alldeles blöt i svett, inte riktigt bokstavligen men nästan. Drömde ett X antal mardrömmar inatt. Usch! Aldrig roligt att möta myror lika stora som hundar exempelvis..... Haha...

Jobbet gick strålande idag, jäkligt mycket folk!!! Men det är skönt, för då går tiden snabbt:) Dock inte lika roligt att man inte hinner käka något men, så kan det vara ibland. Slutade vid halv7 så då sprang jag till bussen. Hem, städa rummet, hoppa in i duschen, äta en sen men ack så god middag! Nu sitter jag här och är allmänt trött, ont i fötterna och gud vet inte vad! Men jag klagar inte, har tjänat ihop lite pengar idag så jag är nöjd:) Imorgon blir det nog ännu längre. Om vädret är int lär det nog bli ett 12timmarspass, kulturnatta ju!

Imorse for jag snabbt in innan jobbet och köpte ett par enkla, vit-silver/grå ballerinaskor som jag kan ha på studentkvällen. Kommer aldrig orka ha klackar hela dagen, jag vill ju dansa hela natten lång, och då klarar nog inte mina fötter klackar. Så när dom dör, då får platta skorna byta av:)

Nä, nu ska jag gå ner och vara social. Hoppas alla har en underbar kväll!!


B och jag på hans student!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0