Hemlisar..

..det är precis vad jag hållit på med ikväll, till B!

Otroligt skönt att vakna 10.30 imorse, det tackar jag inte nej till minsann!
Fika hos Karin, stan ett tag sedan hem trött som jag vet inte vad, hur kan det komma sig??
Trots att jag sov 9h inatt, sov bra och allt så var jag ändå trött, fy!

Gick iaf förbi USM idag och berättade att jag skulle till Norge osv. I och med att jag bundit upp mig i 12 månader så kan jag inte avsäga mig kortet, vilket är surt i och med att det är inte många som vill ha gymkort på sommaren. Natalie skulle egentligen köpa men hon ångrade sig för någon dag sen så nu är det ju svårt att hitta någon annan med så kort tid kvar. Så om ni vet någon som är intresserad av att ha ett kort på USM så får ni gärna säga till mig, kostar 295 i månaden så är inte alls dyrt, bra med pass ochbra gym så:)

Hursomhelst, när jag kom hem velade jag om jag skulle ut och springa eller inte. For iaf ut och sprang, riktigt skönt, dock var jag tom i magen så fick magknip och hade det hela vägen, men jag kämpade på:) Efter de har jag bara slått in Bs paket, så mycket jag kan iaf. Måste fixa lite saker imorgon på stan också men sen är jag finito!!

Imorgon vet jag inte vad planerna är, ska på ängarna och kika lite brännboll iaf sen kvällen är helt oplanerad. Lördag blir det sol på dagen och jobb från 4. Synd dock för jag missar partyt som var inplanerat men, nästa helg taggar jag ännu mer nu :D Nä, ska sluta skriva och ringa det vanliga godnattsamtalet, älskar det:) Dock älskar jag mer att somna i en varm famn. Men man kan inte få allt här ivärlden, trotsatt jag tror det!


Yran förra året, eller förrförra?? Det måste vart förrförra, galet vad tiden går!!!!


HAHAHAHAHA, FY FASEN!!!! Jag bjuder på denna,hahahah. Kan inte sluta skratta

godnatt
hahahah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0