Hemma!

Efter den jävligaste natten på länge är det skönt att vara hemma, tagi en härlig dusch och en kopp te och bara njuta av lugnet:)

Har haft en sjukt underbar liten minisemester i Oslo tillsammans med underbart sällskap! Det har bjudits på fest, parkmys, stadsvandring, massafettfettfett, kort och massa mer. Har lagt in bilderna på datorn nu så tänkte dela med mig av några här. Kommer nog eftersom men jag bjuder på dessa:) Lägger förmodligen upp på facebook också, men kanske inte idag..


Världens bästa, stadsvandring i Oslo. Väldigt mysig stad:)


Sofienbergsparken, vet ej om det stavas så men. Mycket folk och väldigt trevligt:)
Haha, det satt några bredvis oss som drog ett sverigeskämt.......


Haha, skönaste bilden i hissen! Valborg, påväg mot Elins vänner!


En annan park, kommer inte på namnet nu. Sjukt stor iallafall!!!!


PUSS på min kära vän och det fina vädret!! (dålig kvalla jag vet)


Haha!! "russmänniskor". De tar typ som studenten, sedan har de på sig sådana byxor som de på bilden och ska göra olika typer av "uppdrag" om jag förstått det rätt. Här ska dom typ komma så nära han som möhligt :P (ni vet en sån som inte får prata på slottet)


Haha, och en av många statyer i den storaparkenjagintekommerpånamnetpå!

Nä nu får det räcka. Nu ska jag se desperate sen ba mysa på:)
Ha en bra kväll så lägger jag kanske upp mer bilder sen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0