Jäkla mage

Igår blev verkligen en impulskväll!

Var egentligen tänkt att jag skulle vara hemma, eller bara umgås med matilda och jea. men så blev det icke. Vi bestämde oss för att förtära lite alkohol, sagt och gjort! Hade riktigt trevligt tills min mage började ge upp. Börjar må jätteilla och få ont i magen, och då måste jag ha mat i magen. Var egentligen inte alls särskilt onykter, efter maten var jag spiknykter kändes det som iaf. Men i och med att jag inte kom in efter de (fick gå in gratis, dvs. inga band) och tjejerna hade redan dragit så gick jag hem.

Hahaha, vissa människor är bara SÅ patetiska, som igår på max. jag kunde knappt stå för att jag hade så sjukt ont i magen. och killen bakom mig och björn frågade "står man eller sitter man i en kö?" Trots att det varken tog längre eller kortare tid att vi satt blev han sur som fan för att vi satt. Att man ens orkar bry sig om såna saker, då kan man faktiskt inte ha mycket annat för sig. ja, där fick man sig ett gott skratt iaf:)

Nä, nu ska jag gå ner på astan och köpa min ring som jag tänkte köpa igår. Fick pengar av Anna till den, väldigt snällt:) Ska nog köpa en glass på vägen, en dricka också kanske, är så törstig, men inte på vatten, på typ, oboy eller nåt! Lite bakis är jag men inte så värst. Hoppas det går över:) Nä, tackförmig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0