Krist Himmelsfärd

Skönt att det är långhelg i helgen, dock ska jag jobba idag, imorgon och lördag. Men pengar är pengar vilket är braaaa:) Och på söndag far vi på hajk, ser faktiskt fram emot det!

Nu har jag även gjort klart, allt, allt i skolan!!!! Är det inte underbart så säg :D Inte en jäkla uppgift kvar att lämna in, skickade både in historian samt reflektionen som vi skulle göra igår. Så nu slipper jag sitta och ha panik över saker som ska in. Snart är jag fri:)

Hatar att jag jämt vaknar före väckarklockan, vem vaknar halv9 av sig själv när man inte har skola? Jag. Jämt då jag har sovmorgon och får kliva upp halv9 till skolan vaknar jag dödstrött och orkar knappt kliva upp. Dedär är skumt, måste fundera mer på det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0