Långhelg tydligen

Blev ingen skola för mig idag. Tog sovmorgon imorse i och med att vi har eget arbete, sedan nästa lektion var två av 3 borta från vårt grupparbete så då blev det en ledig dag bestående av PLUGG! Nu har jag skrivit klart allt på faktadelen till PSAR, tror jag. Om jag inte hittar något mer som är intressant:) Så det är bara diskussion samt källförteckning kvar, skönt!

Dock har vi mattenationella på fredag,G så är jag nöjd. Kan inte satsa på allt. Orkar inte. Så satsar på historian och PSAR istället. Känns viktigare för mig!

Helgen var iaf underbar, fredagsmys med bästa, utgång med bästa tjejerna, skönt söndagsmys och jobb på det! Underbart!!

Några bilder som kan tala för lördagsnatten (tagna av jea)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0