Lördag

Mardrömmar inatt igen, vad har hänt med mig?

Vaknade iaf 07.20 och då var det strålande sol. Tänkte i en sekund ungefär att jag skulle kliva upp och ut och springa, men den tankan sköt jag bort och fortsatte sova. Tur de, annars hade jag troligast inte hållit mig vaken på jobbet....

Imorgon får jag iaf sova lite längre hoppas jag.. Fast då måste jag packa, kommer inte hinna göra det ikväll troligast. Längtar tills vi är där. Då behöver man inte tänka på dendär jäkla packningen längre. Som tur är behöver man inte så mycket, inga andra kläder än typ mjukiskläder, tackolov. När man packar är det oftast necessären som väger och den slipper vi denna gång=skönt:)

Nä, nu ska jag göra det sista innan jag hoppar i bilen mot jobbet!

Kommentarer
Postat av: Elin

Snart kommer ni! :D

Det är så sjukt varmt här idag så man DÖR!

Jag har förvisso jobbat, men jag klippte Pontus efteråt sen gick vi hem tillsammans och jag höll fan på att svimma i värmen. Vi är fan i Thailand känns det som ;)



Du, det vore skitbra om du kan ringa mig nånting innan vi åker till Rhodos (nästa söndag). Behöver ta upp lite praktiska grejer angående Simon och annat.. Tror du det kan ordnas? ;)



Puss!

2009-05-23 @ 16:12:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0