Mycket att göra

Fullt upp hela helgen, mysig helg:)

I fredags blev det fika och blikörande, i lördags blev det tjejmys i sörmjöle med kubb, schlager och massa prat somvanligt:) Jag gillaré, helt klart! Söndagen bestod av sol i Gräsmyr, underbart. Både jag och Björn blev lite solbrända, Björn fick snyggaste linnebrännan, haha. Han är bra på dedär med bonnbränna ;)

Idag har jag och mamma tittat ut löshår som kommer imorgon, varit ute och sprungit, pluggat historia och nördat mig väldigt mycket. Nästan klar med historian, bara en fråga kvar. Skönt, och det är det sista jag har kvar på hela gymnasiet. Är det inte underbart?!??? Sen kan jag bara njuuuuuta av att det snart är studenten och vi står och skriker på flaken. Åh vad underbart:) Men innan det är det massa roliga saker som händer. Några exempel är hajken nästa vecka, tror det blir lyckat, sen fyller B år, det är bal och förhoppningsvis underbart väder hela tiden framtills dess och även på studentdagen:)

Nä, ska fika något. Ovanligt för att vara mig att inte småätit under hela kvällen då jag inte gjort ett skvatt och bara varot hemma. Men nu blire fikaaaaa, mums:) Godnatt!

Kommentarer
Postat av: linn

Tar historian lång tid att göra??

2009-05-18 @ 22:47:45
URL: http://linnorlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0