Nu är jag en ny människa igen..

..Vandrat i cirka 6 timmar, bestigit 3 berg och sovit i tält kan man inte vara annat än jävligt äcklig!

Duschen jag tog var mer än välbehövlig kan jag lova! Fysatan vad äcklig man var, svetten hade liksom grott in ett antal gånger.Speciellt när man gick och bärde dendär jäkla väskan!!!Men har dock haft det riktigt braVisst känner man sig ofräsch osv. Men det har varit riktigt mysigt att sitta vid elden och grilla pinnbröd, mys i tältet, taggat studenten och så vidare!!!!!

Men nu är jag hemma och tänker inte gå en meter till, tänker inte röra mig ur fläcken ikväll utan jag ska bara FETA mig som fasen!!! Bara njuta över min egen säng och tystnad! Snart fyller björn år, samma dag som sara:) Sen är det bal och student. Och framtills dess ska jag bara NJUTA över att vara hemma och tillbringa tid med mina vänner innan jag far!

Nä, ha en bra kväll hörni:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0