Onsdag

Allt som varit sså bra blev pannkaka idag..

Eller, när jag tänker efter är det inte Så dåligt, men det är inte det bästa.. Men bättre dagar kommer:) Provade iaf min balklänning och det vart perfekt med de andra tyget! Helt underbart blev det faktiskt, dock var den lite stor så det ska bara sys in lite sen är den finito, underbart!!!! Björns slips var också gudomlig, oj vad snygga vi ska va!

Nu har vi nyss tagit ett härligt bad och ska snart hitta på något, vad vet jag dock inte men något ska det bli. Är ju för fasen storm ute så det blir väl mys framför en film antar jag. Men jag vill ha godiiiiis!!!

Nä, nu måste jag underhålla B, han är uttråkad. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0