Onsdag

Haha, B fick mig just ett skratt mitt i allt plugg. Han är inte som andra.... ;)

Sotter med historiaboken i knäet och jobbar om andra världskriget och förintelsen. Kan man bli annat än arg?!??! Att det finns så sjuka människor är hemskt. Att så många dött under samma krig är ofattbart. Usch.. Förstår inte människor som förnekar förintelsen!!

Hursomhelst, vi har ett hemprov, eller skrivuppgift om detta. En stor och jag hatar det. Måste dessutom få MVG för att få mitt betyg jag vill ha... Åhhhh!1 Måste lägga ner min själ på detta, har dessutom ett fördjupningsarbete i psykosocialt arbete jag måste lägga ner min själ i. Dock har jag nästan skrivit klart de, vilket är skönt:)

Nä, ska fortsätta skriva. Ikväll ska jag göra slingor en sista gång, gå en härlig promenad, plugga lite mer, sedan får jag härligt besök av min kära:) PYSS

Kommentarer
Postat av: Elin

Calm down, snart är det studenten ;)

2009-05-15 @ 09:12:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0