Sunny day

Vilken härlig dag det är idag:)

Ingen skola, bara fika med klassen hos vår elevhandledare. Kan ni fatta hur jäkla kort tid det är kvar tills studenten???? Stört. Om precis en vecka är det balen, åh så jag längtar:) Kommer bli riktigt grymt tror jag!!!!

Har just kletat på lite mascara, nu är det frukost sen bussen mot stan!
I helgen ser det inte ut att bli sämre väder, både lördag och söndag skulle det vara kring 25 grader, 25, det är stört!!!! Tur att jag bara jobbar kväll på lördag så jag kan ligga i solen då, sen är jag ledig på söndag också, då ska jag och min bästa fara på picknick. Mysdag, han fyller ju faktiskt vuxen ju:) Åh!!!!

Nä', frukost vare. Ha en underbar dag allihopa, det är ni värd! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0