Träning

Inte förrns jag tagit mig iväg och träna kommer jag på hur mycket jag älskar det. Före känns det som ett helvette, men när man är där och kämpar så är det så otroligt roligt:) I love it!! Helt klart. Dock kommer jag Inte köpa något träningskort när vi är i Norge, är så satans dyrt och då kan jag lika gärna klara mig på att springa + göra övningar hemma. Går lika bra de för min del:)

Imorgon blir det till att göra de sista slingorna innan balen, senare i veckan ska vi sätta i en toning också sen äre klart. Nästa vecka ska vi fara och titta ut löshåret som jag ska ha, hoppas vi bara hittar nån i rätt färg. Förra året var det ju mycket lättare i och med att då hade jag bara en färg, nu är det lite skiftningar i och med att jag gjort slingor. Men det ska nog gå fint:) Längtar verkligen till balen, det kommer bli såååå bra!!! Gaahhhh!! Nä, nu måste jag ta på mig kläder, har just kommit ur duschen. Sen ska jag fika, är sugen på ägg.... Hmmm:) Gött!

Hoppas alla har en fin kväll i den underbara kvällssolen:)

Kommentarer
Postat av: Bear

Jag kan hjälpa dig träna! Sexercice är den bästa träningsmetoden ;)

2009-05-12 @ 01:15:55
URL: http://sasd

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0