betalt för att prova öl är aldrig fel?

Dagen började jag med en promenad i 1,5 h. Riktigt härligt:)
När jag kom hem tog vi en dusch, sen begav vi oss ner på stan för lunch och tittande i affärer! Gick runt lite i oslo city, sen gick vi på karl johan. Helt plötsligt blir vi stannade mitt på karl johan av en tjej som frågade om vi ville prova 3 olika ölsorter? Jag tänkte säga nej men Björn sa snabbt ja. sen sa hon även att man fick ett presentkort på 150kr också. Så varför inte? Även om presentkortet förmodligen var på nåt skitställe!



Inte nog med att vi fick 3 flasker med öl, presentkortet gällde typ på Alla affärer, H&M, gina, carlings osv osv. Ölen var god också, jag som inte är värsta ölälskaren måste faktiskt säga att den var GOD:)


Man fick kryssa i olika alternativ hur man tyckte ölen var osv också.

Sen köpte vi en julstjärna, Björn köpte en tröja osv. Handlade lite mat sen for vi hem:) Slappade lite, lagade mat och myste på. Ikväll ska vi på bio, se new moon. Bokade biljetter idag så fick inte jättebra platser men. Typ i mitten, men längst ut. Men det gör inte så mycket. Mysigt ju:)


mys hemmaaaaaa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0