:)

Vilken härlig dag!

Vi for somsagt ner på stan, strosade runt. sen gick vi och handlade osv.
Hem & baka mockarutor på Bs begäran ;) Goda blev dom!!!! Mumma!

När vi stod och handlade skulle vi köpa lite cider/öl också.
33 JÄKLA norska kronor för en 27,5 cl cube!!!!!! HUR SJUKT????
Men, jag trotsade och köpte:) Vi har det egnetligen rätt bra.
Aldrig varit nåt problem med hyran, vi snålar inte när det gäller mat osv. Gör det vi känner för ungefär. Ändå kan vi lägga undan lite. För mig blir det ingen stor summa eftersom jag känner dåligt. Men ändå:) Vi lever, och det är underbart! Trivs mer och mer. Längtar tills natalie & jocke flyttar hit!!!!!! Kommer bli glart. Speciellt om det blir som vi vill! Vore naaaaajs :D

Just nu sitter jag med ett glas vin och håller på att göra mig iordning inför kvällen. Vi ska somsagt ut och käka, sen får vi se om vi kan stanna kvar på hard rock café eller inte. Vi ser var kvällen leder oss helt enkelt! Är partysugen!

Nä, göra mig iordning var det!

ha en underbar kväll:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0