kvällen lider mot sitt slut...

nästan!

Är så trött så jagvetintevad, inte så konstigt kanske, gick trotsallt upp 11 efter att ha somnaet efter 6. Men då är lägenheten ren och fräsch och det tackar vi för:) Vi blev även inspirerade av e&p så vi bakade tigerkaka, MUMMA!

Men i veckan blir det inget onyttigt igen, känner faktiskt att sötsuget minskat då jag inte ätit jättemycket som tidigare:) Nästa vecka ska jag förhoppningsvis köpa kort på SATS, saknar träningen!! Innan vi flyttade hit tänkte jag verkligen inte köpa kort där. Men nu när vi väl är här har vi insett att vi inte bara kan spara, utan måste leva och må bra också, och det gör jag av träning:)

Börjar 07.30 imorrn, så klockan står på 06.00, får skjuts av B och det tackar jag för:) Skönt!

Nu är det förresten bara 5 dagar kvar tills jag får träffa min underbara mammaaaa :D :D Har inte träffat henne på 5 månader, hur sjukt är inte det? Längtar verkligen och vi kommer ha det hur bra somhelst:)

godnatt alla underbara människor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0