lör

GODMORGON :)

Ställde faktiskt klockan på 8 idag. Ska på ett stepstyrke pass klockan 10, och hade tänkt hinna springa och köra mitt styrkepass innan. Sats öppnar inte före 9 så går nog vid kvart i.

Var väldigt trevligt hos e&p igår, väldigt god mat, efterrätt och underbart sällskap, kan inte bli så mycket bättre :) Blev inte så sent, jag var riktigt trött efter en lång dag, sen skulle elin jobba idag också. Så vi var hemma vid 12!

Idag ska jag, somsagt först träna, sen ska jag på promenad med jea. Efter det har jag tusen saker att göra (känns det som, men så är det såklart inte), jag vill snarare hinna med allt! Måste ner till stan, hämta mitt skattekort, lämna timlista plus köpa en julklapp, kanske. Sen ska vi julbaka också, pepparkakor osv. Sen vill vi kanske gå ut och käka också. Ja, vi får se helt enkelt!

Hoppas ni får en bra lördag:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0