mån.

Idag kändes det lite bättre, när jag kom på jobbet så kändes det ändå lite bättre. Trivs så bra där:) Denna vecka jobbar jag hela veckan där, känns underbart. Vill jobba ihop timmarna snabbtsnabbtsnabbt så jag kan (förhoppningsvis) få fast där!!!!

Sen ska jag träna för första gången imorgon på sats imorrn, äntligen säger jag bara!!!!!! Det gick att säga uipp kortet tidigare, även fast jag "binde rupp mig" ett år! NAJS. Så nu ska det tränas:) Men ska nog inte gå ut för hårt, trots att jag vet att jag kommer vilja träna varje dag nu, men eftersom jag inte tränat ordentligt på väldigt länge ska jag nog börja lite försiktigt!

Jaja, nu ska jag göra smoothie (fick en mixer av mamma när hon var här, tacktacktack) och sätta mig i soffan med B.

Visar upp mina nya inköp från helgen nån dag i veckan!

Kommentarer
Postat av: Elin

Askul att vi kommer kunna träna tillsammans :D Visst är du intresserad av att gymma också? Kan visa dig mitt program, det är bra :)



Spinning fredag kl 18? :) Eller onsdag kl 17? :)



Najs med mixer va? ;) Jag har just gjort TVÅ glas på en gång, åt mig själv, haha :D

2009-11-09 @ 21:42:46
Postat av: Jea

Det är till Julen jag åker hem!

Hur blir det för er till julen? :)

2009-11-10 @ 17:21:37
URL: http://jeaha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0