sön.

VILKEN LYCKAD KVÄLL DET BLEV IGÅR!!

Kvällen i korta drag:

- "lyx"middag med mammas fläskfilégryta (men jag och b som lagat den)
- kladdkaka med vitchokladöverdrag till efterrätt
- spelet catch
- ölspelet
- jag har aldrig
- massa pratpratprat
- sångsångsång
- vin
- klädpoker (haha.......)
- tallrikar som far i golvet
- öl
- soya...
- skratt så grannarna förmodligen inte kunde sova..
- osv..

Lite bilder:


smygtitt vad jag hade på mig.


"man måste digga samtidigt som man pratar", haha, det spårade kan jag lova.


HAHA, denna bild är sååå klockren!!!


pontiiiiiiii


jag var....hungrig. så pass hungrig att både tallriken och kladdkakan for i golvet.


i början stod det "Hej och välkomna på parmiddag! Nu startar festen, SKÅL!"
och ja, det spårade lite..

Tog inte så mycket bilder men här är lite i varjefall:)

Tack för en jäkligt rolig kväll:) Vi vart sugna som fasen på att dansa ett tag och hade tänkt gå ut, men det glömde vi bland alla spel och allt snicksnack. Bra var nog det för jag är inte den rikaste just nu...

Nu ska jag baka scones åt min kära tror jag:)


Kommentarer
Postat av: Elin

haha, jag var så jääääävla sur på den där bilden :P eller, man skulle kunna tro det iaf!



vi bakar lussebullar nu! det luktar JUL :D jag hade också tänkt gå promenad, och lyssna på ljudboken som du rekommenderade, men FAN HELLER när det är sånt här väder! :(



vi har kommit på en rolig grej vi kan göra den 5:e när vi är i sverige ;P

2009-11-15 @ 13:20:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0