sön.

Igår gick alltså jag och B och såg new moon. Själv tyckte jag att den var riktigt bra, kunde dock varit lite mer spänning i den. Men längtar redan till nästa film:) Var riktigt mysigt att sitta där också! Vi kom hem vid 12, duschade, fikade sen la jag mig i soffan och somnade där. Vaknade vid 3 av att jag blev inburen i sovrummet, haha..

Hade ställt klockan på 10.30 idag för tänkte att jag skulle få sova ut.
Men självklart vaknar jag av mig själv vid 9. Men inte mig emot:)
Då har jag hela dagen framför mig! Riktigt härligt.

På "schemat" idag står städning, kanske promenad m. jea, träning och bara slappa! En rätt skön söndag!

Kan ni förresten tänka er att det är första advent nästa helg?????
Vi ska julbaka nästa helg också hade vi tänkt:) Mysigt!
Och självklart julpynta, vi har liteggrann så lite jul kan vi nog få!


sommar sommar sommar!


zack:)

nä, ska börja småstäda. Men jag fick lova B att inte göra ALLT innan han vaknade. Har en lite dålig vana att inbte kunna sluta när jag börjar. Får se hur det går....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0