tis.

Skulle ställa klockan på 05.53, men hade råkat ställa den på 06.53 istället. Men som tur var så vaknade jag av mig själv klockan 6 så jag hann med min promenad på morgonen ändå:) Riktigt härligt, trots spöregn.....

Nu är jag iaf rätt pigg, förutom att min näsa kliar som fasen och jag nyser hela tiden.... inteblisjuknuuuu. Får inte! Jag vill träna!!!!!

Ska gå in till stan om en kvart ungefär, börjar jobba halv10 men måste ta t-banan 08.40 eller 08.25. Lite drygt att det är så långt men.. Efter jobbet blir det vaccinet. Sen ikväll, beroende på hur jag mår etferåt så blir det promenad med jea, tror jag.

Nä, nu måste jag äta mitt ägg sen borsta tänderna och gå:)
ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0