tis.

Upp 05.50, jobb 8-15.30, kurs 17.30-20.30, regn & rusk, kalla händer osv. Usch vad jag inte tycker om november, det innebär oftast bara regn reng och dystert. Man blir så trött!!!!! Men kursen var rätt intressant och rolig faktiskt så:)

Väl hemma fick jag mjölk med risgryn istället för risgrynsgröt....(B skulle fixa åt mig medan jag duschade, sa att han skulle hälla i LITE mjölk i den färdiga risgrynsgröten som vi köpt på tub, när jag kommer ut ser jag att det ser ut som soppa istället för gröt ;)) Haha, ja. Sånt får man ta ibland!

Nu ska jag hoppa isäng. Imorgon jobbar jag 8.15-15.45.

3 dagar kvar :D :D :D

sen kan jag bara säga att jag hoppas hoppas hoppas att Philippa pallrar sig hit nu SNART!!!!!! Annars blir jag sint ;) Då får jag väl släpa hit na!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0