tors.

Veckan har bara rusat förbi, heja vilken fart det går!

4veckor kvar tills vi kommer hem :D :D :D

Jobbade till 4 idag, sen for jag direkt till SATS och tränade. Har ont i halsen så jag ville inte springa, så gick en timme, sen körde jag styrka en timme:) Riktigt härligt att äntligen börja komma igång! Kanske, men bara kanske elin att jag vågar mig på spinningen på söndag..... Om jag inte har ont i halsen då:)

Imorgon blir det "julbord" med jobbet, först ska vi mötas på en bar för att senare gå och käka, sen väntar ett bord på fridays på oss:) Blir nog skoj!

Nä, upp tidigt imorgon. Måste sova, godnattttt!

Kommentarer
Postat av: Elin

Du vågar!! 18.00 på söndag, TAGET? :D

2009-11-20 @ 08:35:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0