:)

Nu har jag gjort lite nytta idag iallafall, men bara lite!

Innan jag gick ut på promenad städade jag undan lite, dammsugade och så. Efter den otroligt härliga promenaden med snabba cash i hörlurarna (ljudbok) så gick jag och handlade. Nu sitter jag här, har precis kokat aft, eller ja, socker och vatten som ska svalna innan jag häller i "mormors saft" :P plus bakat kladdkaka som överraskning till B:)

Nu ska jag snart se gossip eller oth, har inte bestämt mig. För hinner nog inte se båda innan B kommer hem!

Hoppas ni har en fin dag!


september för ett år sen, saknar denna dam och alla vilda, milt sagt,
turer med philippa och henne. haha ;)


Haha, förlåt..... jag var bara ....tvungen ;) KOM HIT NU!

Kommentarer
Postat av: inte philippa på bilden iallafall...

åh, jag tackar för äran att visas på din blogg med så snygg posé! HE HE HE. Din jäkel. Jag ska allt leta fram någonting mycket värre...Nä, skämtosido. SAKNAR DIG! Jag funderar på att bila till er, på momangen!

2009-10-01 @ 21:29:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0